onsdag 21. februar 2007

Costa Rica

Da var vi vel fremme i Costa Rica etter noen daarlige dager i honduras. Vel, de var jo ikke saa daarliga da, etter jeg postet siste posten for honduras der jeg var litt negativ, fant vi ut at vi ikke kunne overnatte paa flyplassen alikevel. Da kom vi i kontakt med en veldig hyggelig mann som sa at latin america var altfor farlig for saanne hvite som oss, men at han skulle hjelpe oss. slutten paa den visa ente med at vi booket inn paa den fineste suiten som var paa hele hotellet. Dette, som i norge hadde kostet 4000 kostet oss 120 paa hver. KONGE!!!

Men naa er vi da kommet frem her i Cosat Rica, og jeg vil bare si til dere som klager paa sn0 hjemme i norge.... DET ER ALTFOR VARMT HER!!! Paa vei hit spurte vi om det var noen krokodiller her og, taxi sjof0ren svarer, Yes it is a lot of krokodrilles here!!! hehe. vi stoppet taxien og gikk bort paa brua det vi stoppet, da vi saa ned saa vi ikke annet enn MASSE krpkodiller!!! sinnsykt kule dyr!!! Jeg har tatt bilder av dem, og de kommer opp saa fort jeg finner en pc med usb!!! kos der videre hjemme. snakkes snart

Ingen kommentarer: